Journal archive for Google Scholar Robot!

Quarterly Journal of Nursing Management

فصلنامه مدیریت پرستاری



Volume 3, Number 3 (2014-12)


Inquiry lived facts in educational supervision
کندوکاوی بر واقعیت های زنده نظارت آموزشی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Perceived entrepreneurial motivators by Iranian nurse entrepreneurs: a qualitative study
انگیزه های کارآفرینانه درک شده توسط پرستاران کارآفرین ایرانی: یک مطالعه کیفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Assessing relationship between organizational identity, job satisfaction and organizational citizenship behaviors in nurses
بررسی ارتباط بین هویت سازمانی ، رضایت شغلی و رفتار شهروندی در پرستاران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

The relationship between psychological empowerment and psychological strain among clinical nurses in educational hospitals
ارتباط توانمندی روان شناختی با تنش‌های روانی در پرستاران بیمارستان‌های آموزشی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Development of nurses’ medication error model: mixed method
توسعه ی مدل خطاهای دارویی پرستاران: مطالعه ی تلفیقی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Clinical nurses' perception to atmosphere of creation knowledge: a qualitative study
درک پرستاران از فضای دانش آفرینی در بالین بر اساس یک مطالعه کیفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Introducing a semi-centralized organizational model for organizing and developing patient education services: the pivotal role of nurses
معرفی یک مدل سازمانی نیمه متمرکز برای سازماندهی و گسترش خدمات آموزش بیمار: با نقش محوری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles