[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
تازه‌های کتاب::
پایان‌نامه‌های پرستاری::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
مجله پژوهشی پرستاری ایران

مجله پژوهشی پرستاری ایران

..
Scientifc Information Database
AWT IMAGE
..
فرم ها
..
سامانه نشریات پرستاری کشور

AWT IMAGE

..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 6، شماره 1 - ( بهار 1396 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML تاثیر ادراک پرستاران از کیفیت خدمات دریافت شده از جانب مدیران بر رفتار مشتری مداری (مراقبت بیمار محوری) آنان
[English Abstract] احمد الهیاری بوزنجانی، عباس عباسی ، فاطمه علیپور، فریبا خسروانی‌نژاد
چکیده (101 مشاهده)      
XML اثر رفتار اخلاقی مدیران بر رفتار مراقبتی پرستاران با توجه به نقش واسطه ای جو اخلاقی و وفاداری سازمانی
[English Abstract] سمیه فرهاد پور، احمد رستگار ، محمد حسین صیف
چکیده (80 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (43 دریافت)  
XML اثربخشی آموزش تاب آوری بر بهبود کیفیت زندگی پرستاران
[English Abstract] زیبا برقی ایرانی ، محمد جواد بگیان
چکیده (93 مشاهده)      
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
فصلنامه مدیریت پرستاری Quarterly Journal of Nursing Management
Persian site map - English site map - Created in 0.052 seconds with 956 queries by yektaweb 3461